A. Enkelt- og Gruppebilletter, arrangementer, gavekort
B. Køb af varer
For handelsbetingelser årskort, se separat dokument.
A. Enkelt- og Gruppebilletter, Arrangementer, Gavekort
- Billetten/bookingbekræftelsen skal medbringes enten printet på papir eller forevises
på smartphone. - Billetten giver kun adgang i Til-Tops i den specifikke park den er købt til og kun i
den periode der angives på kvitteringen. Til-Tops forbeholder sig ret til at begrænse
adgangen til Til-Tops på visse dage eller på visse tidspunkter trods gyldig billet.
Sker begrænsningen uden varsel, og er begrænsningen af væsentlig karakter, vil
du få et tilgodebevis så du kan komme Til-Tops en anden dag. - Billetterne kan ikke refunderes. Ændringer i antal deltagere skal meddeles senest
48 timer inden for at vi gratis kan ændre tiden. Såfremt ændring i antal deltagere i
en booking meddeles senest 48 timer inden, kan vi udstede et tilgodebevis. - Køber fraskriver sig retten til at få refunderet billetterne indenfor 14 dage efter
købet jf. Lov om visse forbrugeraftaler § 17, stk. 2, herunder § 9, stk. 2, nr. 2a. - Til-Tops kan ikke holdes ansvarlig for misbrug af billetten, hvis for eksempel der er
printet flere eksemplarer af samme billet, billetten ikke er udstedt af Til-Tops eller
billetten er benyttet af en anden person end den tiltænkte. - I forbindelse med anvendelse af entrébilletter, der også giver adgang til en anden
forlystelse end klatringen, skal alle sikkerhedsbegrænsninger være opfyldt. Der
tages forbehold for driftsstop på forlystelserne. - Reklamationer og spørgsmål: [email protected] eller Til-Tops ApS, Lucernevej 7,
3450 Allerød
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en
klage.
B. Køb af varer
Varer købt via Til-Tops’ webshop eller i en af vores parker, (ikke billetter), kan
returneres indenfor 8 dage efter købet mod forevisning af gyldig kvittering og
forudsat at varen er ubrugt og i ubrudt emballage. Varer kan ligeledes byttes mod
forevisning af gyldig kvittering forudsat varen er ubrugt og i ubrudt emballage.
Fejl og mangler på varen
Købeloven giver dig som forbruger to års reklamationsret. Loven giver dig mulighed
for at vælge mellem fire forskellige løsningsmuligheder, hvis den vare du har købt
har fejl som sælgeren er ansvarlig for eller i øvrigt ikke er som aftalt. Se købeloven.
C. FORTROLIGHEDSPOLITIK
Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet.
Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med
mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil
ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til
nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.